Lukijatarina ja jotain ihan UUTTA

Mikä super edit?

Paluu viime viikon uutiskirjeeseen

Kysyin viime kirjeessä teidän ikimuistoisinta keikkaa. Tässä yksi hieno tarina, jonka luvalla saan jakaa 🤩

Mun positiivisessa mielessä ikimuistoisin keikka on teidän järkkäämä teatteri Forum niin kuin oon kertonut. Oli iso juttu päästä Teemu Vesterisen kanssa samaan iltaan, koska hän on mun suomikomiikkaidoli. Keikka meni hyvin ja muistan, että kun menin bäkkärille, niin Vesterinen sanoi, että ”Hyvä keikka!” tjsp ja sanoi nähneensä mut aiemmin Kuopiossa Luostarisen klubilla.

Mä menin hiton vaikeeksi, koska kuolin siellä lujaa 10min.

Vesterinen näki selkeesti mun naamasta, että mua hävetti se Kuopion keikka ja pelasti tilanteen sanomalla: ”Joo siis en mä sun keikkaa tainnut nähdä, mutta kuitenkin”. Ja mä tiedän, että se näki sen. Sillon mä mietin, että okei tää Vesterinen on hyvä äijä, se tajuu.

Hieno tarina! Kiitos jakamisesta!! Luen ja jaan mielelläni muitakin (hyviä) tarinoita, joten jos tuntuu siltä niin heittäkää tänne 🙂 

Mainitsin viime kirjeessä myös Henry Lehdon podcastin ja hän oli innostunut remasteroimaan kyseisen jakson! Kiitti, Henry! 🙏 Remasteroitu löytyy nyt podcast-palveluista, esim. Spotifysta 🥳 

Huumorista fiksusti sanottua

“Huumori on kaikkein ja näppärin ja hienostunein keino, jolla hermomme väistävät elämän vastahankaisia okaita ja perimmäistä mitättömyyttä.”

- Max Eastman (1883-1969)

Bongasin lainauksen Johanna Kukkan Twitter-ketjusta, jossa paljon muitakin hyviä pohdintoja!

Mikä on super edit?

Super Sensurointi

Super edit on keksimäni termi kuvaamaan sitä, kun otetaan julkaisukelpoinen stand up -keikka ja editoidaan sitä kymmeniä tunteja. Sitten kun tuntuu, että nyt ei ole enää järkeä käyttää tähän aikaa - laitetaan vielä yksi päivä editointiin. Ripotellaan päälle vielä meemejä ja sisäpiirihuumoria. Toivottavasti sulla on sen kanssa yhtä hauskaa kuin mulla oli sitä tehdessä 😆 

Video löytyy täältä! (pliis klikkaa peukkua ja tilaa kanava! 🙏 )

Niin ja ei oo tosiaan stand up -puristeille! :D Jos kaikki meni hyvin niin video julkaistiin Tubessa täsmälleen samaan aikaan uutiskirjeen kanssa. Tuskin kukaan tästä hyötyi, mutta näin kuitenkin tapahtui 😅 

Roast Battlen SM-kisakarsinta

Koomikko Tomi Haustola vei huumorin showpainiin ja tämä inspiroi viemään shown stand up -lavalle

Vastustaja ei halunnut omaa materiaalia nettiin, joten kaikenpuolin onnistunut ilta! Seuraava 15.10. Kafe Komassa Helsingissä.

Kiitti, et luit! Ja jos meni ohi niin käy katsoo eka super edit, klikkaa peukkuu ja jos oot terhaakkaalla päällä niin kommentoi: https://youtu.be/2S7OB0wWBjM

Join the conversation

or to participate.