Anteeksi

Vuoden alku, keikat, fanboy-Antti ja viime vuoden paras keikka

Mokasin. Pahoittelut. Lupasin itselleni, että kirjoitan uutiskirjeen joka viikko. Lupasin monta muutakin asiaa ja kun joulukuun isoin keikka oli paketoitu.. en sitten saanutkaan enää mitään aikaiseksi.

Muutaman päivän tuskailun jälkeen päätin ottaa iisisti joulun yli. Se teki hyvää. Ajatukset kirkastuivat ja sitten alkoi ”Teoriasta käytäntöön” -elämäntaparemontti:

Nyt virtaa löytyy taas, mutta yritetään tällä kertaa pitää mopo käsissä 😂

Keikat

Keikkakalenteri täyttyy hiljakseen ja keväällä tulee kiertuekokeilu. No sen piti alkaa jo aikaisemmin, mutta tehdään asiat nyt kerrankin kiireettä ja vähän huolellisemmin. Deadlinet tappavat luovuuden - niin niitä ei nyt sitten ole ollenkaan 😂

Tulevat keikat löydät täältä. Tarkkasilmäisimmät huomaavatkin, että olen uudistanut kotisivuni. Miksi uudistus? Koska teknologia! Nyt on ainakin teoriassa helpompi jatkossa kehittää niitä ihan mihin suuntaan vaan. Allekirjoittanut myös teki graafisen suunnittelun (kopioin) ja testasin (en testannut) 🤣

Ensi viikolla olen Tomaatteja! Tomaatteja! -festareilla. Se on hienoa se! Hienointa on, että liput jo kohta menneet vaikkei mun nimeä edes ole missään 😂

Fanboy-Antti

Viime lauantaina olin samalla keikalla (Joni) Matias Koivuniemen kanssa. Olen nähnyt herran livenä, mutta en ole ollut samalla keikalla tai jutellut hänen kanssaan. Olen katsonut kaikki hänen tekemät sketsit, julkaistut stand up -pätkät ja kuunnellut podcastit.

Tuli sellainen kunnon fanboy-hetki. Vieläki hävettää keikan jälkeiset ig-viestit. Sunnuntaina meinasin vielä laittaa Koivuniemelle viestiä “oon ihan normaali!” 🤣

Kaks vuotta täys taukoa takana lavalta. Ja tosi kova. Ja mukava.

I Love You Elf GIF by MOODMAN

Koivuniemi on tunnettu PRO-videoistaan ja on aktivoitunut nyt myös sillä saralla:

Ai niin se joulukuun iso keikka

Teerenpeli, Tampere 9.12. loppuunmyyty. Mä pääesiintyjänä (hirveet paineet). Yleisö hyvässä nosteessa. Silleen, et ihan just lähtee lapasesta. Mulle optimi tilanne. 35 min ihan juhlaa ja tykitystä.

Tämä ennen kuin olen katsonut keikkatallenteen! Saattaa siis olla harhainen kuvitelma 😆 Analysoin keikkaa tarkemmin seuraavassa uutiskirjeessä! Mahdollisesti videoiden kera 😋 

Seuraava uutiskirje tulee kuin tulee, mutta mahdollisesti ennen kuin uskotkaan! Deadlinet ovat tylsille!

Kiitos, et luit ja mut saa jatkossa kiinni vanhan osoitteen lisäksi [email protected] -osoitteesta joka on pyhitetty vain hyville jutuille 😍

Ja palkinnoksi tänne asti päässeille: mahdollinen kansikuva seuraavaan YouTube-videoon!

Sakeaa on

Join the conversation

or to participate.